Translate

11 January 2018

Datuk Siti Umum Jantina Baby Dan Sekitar Sambutan Majlis Hari Jadi Datuk Siti




Sudirman Mohd Tahir
sudirman@hmetro.com.my

PENYANYI tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza hari ini mengesahkan bakal melahirkan anak perempuan, Mac ini.
Berita gembira itu dikongsikan Siti sempena hari kelahirannya yang ke-39, hari ni menerusi akaun instagram miliknya.
“Terima kasih pada semua yang mengucapkan ‘happy birthday’ untuk saya. Saya sangat berterima kasih dan doakan semoga semua selamat.
“Alhamdulillah ini hadiah paling bermakna bagi saya dan suami iaitu zuriat yang bakal dilahirkan Mac nanti. Doakan ia sempurna.
“Doktor mengesahkan kandungan saya seorang puteri.
“Doakan semoga kandungan saya sihat dan menjadi anak yang solehah,” katanya.
Oktober tahun lalu, Siti mengesahkan dia hamil empat bulan.
Siti mengaku menjalani rawatan kesuburan ‘In Vitro Fertilization (IVF)’ dalam usaha mendapatkan cahaya mata pertamanya hasil perkahwinan dengan Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa, 59.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED