Translate

20 September 2017

AKHIRNYA pelakon Fathia Latiff mengaku dia wanita yang berpakaian seksi dan menari bersama pelakon Natasha Elyzza dalam video Bigo Live




Fathia Menari Di Bilik Mandi, Tak Sedar Video 'Bocor'

Diterbitkan: Rabu, 20 September 2017 12:43 AM




Oleh: NUR ASYIKIN MAYUDIN
asyikin@thestar.com.my



Fathia malu dengan perbuatannya...




AKHIRNYA pelakon Fathia Latiff mengaku dia adalah wanita yang berpakaian seksi dan menari bersama pelakon Natasha Elyzza dalam video Bigo Live yang menjadi bualan hangat di laman sosial sejak Jumaat lalu.

Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Abdul Latiff, 30, turut memohon maaf kerana dengan sengaja menunjukkan contoh yang tidak baik menerusi laman sosial berkenaan.

“Saya maaf dengan tidak sengaja menunjukkan contoh buruk kepada orang ramai. Saya tidak sedar. Video itu bocor. Saya minta maaf. Semoga Tuhan mengampuni dosa-dosaku,” katanya.

“Don’t Fitnah Me... Don’t Fitnah Me” – Fathia Sambil Menangis


Permohonaan maaf itu dikongsi Fathia menerusi laman Instagram miliknya pada malam Selasa.

Dia juga turut membela Natasha Elyzza yang menjadi punca merakamkan imej itu dengan berkata wanita tersebut tidak bersalah kerana masih dalam proses memperbaiki diri.


Fathia sedih dengan apa yang berlaku.

Dalam pada itu menerusi laporan sebuah portal berita pada Selasa, Fathia memberitahu sesi menari tersebut hanya di antara dia dan beberapa orang rakan wanitanya ketika mereka menyewa sebuah villa.

Fathia berkata video tersebut dirakam bukan untuk dipertontonkan kepada umum.

"Itu adalah saya. Ketika itu saya dan beberapa rakan berada di villa yang disewa.

"Sesi menari itu hanya di antara saya dan rakan-rakan perempuan dan kami menari di dalam bilik mandi," katanya.

Menurut Fathia lagi, dia berasa malu dengan apa yang terjadi. Malah dia tidak menyedari video mereka dirakam menerusi aplikasi Bigo Live juga boleh diakses oleh orang ramai.




image: http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/09/20/fathia-mengaku-bigo/~/media/0a4400cccf0c475fa16165b0b7ffb35e.ashx?la=en
Fathia mengambil langkah menutup bahagian ruang komen foto tersebut.



"Sudah tentu saya berasa malu dengan apa yang telah berlaku. Siapa yang mindanya masih waras mahu menunjukkan sebahagian tubuh badannya kepada seluruh dunia?

"Saya tidak pernah mendengar aplikasi itu sebelum ini," ujarnya.

Menerusi laporan mStar Online pada Isnin, Fathia dalam rakaman langsung menerusi Instagram miliknya berulang kali mengucapkan perkataan don’t fitnah me… don’t fintah me (jangan fitnah saya).

Fathia antara lain berkata dia masih belajar mengenai Islam termasuklah untuk mengenal Tuhan.

Dia juga cuba bersikap jujur dengan peminatnya selain merayu agar dia tidak terus difitnah.


Baca lebih lanjut di http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2017/09/20/fathia-mengaku-bigo/#lrWpdlAdDkMWH6Rr.99

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED