Translate

25 October 2016

Penyanyi juga pelakon, Elly Mazlein bersyukur kerana disebalik konflik rumah tangga yang dilaluinya membuatkan ramai bersimpati dengannya


Ramai Kasihankan Saya - Elly Mazlein

Malaysian Digest

.


Penyanyi juga pelakon, Elly Mazlein bersyukur kerana disebalik konflik rumah tangga yang dilaluinya membuatkan ramai pihak bersimpati sehingga dia berjaya meraih sokongan dalam Gegar Vaganza musim ketiga (GV3).



Menganggap ianya sebgai satu hikmah namun ibu tunggal anak satu ini berkata, dia tidak akan mengambil kesempatan terhadap sokongan diberikan sebaliknya dia sedar harapan peminat ingin melihatnya memberikan persembahan cemerlang pada pertandingan itu.

"Saya tidak nafikan ramai yang kasihankan saya tetapi saya lihat itu sebagai salah satu hikmah.

"Jika tidak kerana sokongan padu daripada mereka saya tidak mungkin dapat memberikan persembahan terbaik tetapi apabila melihat satu dewan bersorak saya jadi bersemangat.

"Sebab itu walaupun saya tidak sihat saya beritahu diri jangan jadikan ia sebagai alasan kerana tidak mahu mengambil kesempatan terhadap sokongan yang diraih," katanya seperti yang dilaporkanmStar Online.

Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada malam Ahad lalu, Elly menyampaikan lagu nyanyian asal Ziana Zain berjudul Berpisah Jua.

Pada pertandingan yang berlangsung di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada malam Ahad lalu, Elly menyampaikan lagu nyanyian asal Ziana Zain berjudul Berpisah Jua.

Elly akan meneruskan saingan pada konsert minggu ketiga pada Ahad ini dengan membawakan lagu dangdut berjudul Perawan atau Janda yang dipopularkan oleh Cita Citata.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED