Translate

27 October 2015

Pelakon, Fara Mendoza hari ini tampil menjawab tuduhan yang mendakwa kononnya di bercium dengan penyanyi baru Zwenstar sewaktu menjalani penggambaran klip video


Fara Mendoza Jawab Tuduhan Cium Mulut Ketika Penggambaran Lagu



KUALA LUMPUR 26 Okt. - Pelakon, Fara Mendoza hari ini tampil menjawab tuduhan yang mendakwa kononnya di bercium dengan penyanyi baru Zwenstar sewaktu menjalani penggambaran klip video di Putrajaya baru-baru ini.

Menurut pelakon berusia 25 tahun itu, memang ada adengan berpeluk tetapi tidak wujud babak bercium seperti yang digembar-gemburkan di Instagram oleh miss_kepoh1 hari ini.

“Saya tak tahu apa tujuan individu itu memuatkan foto saya sebegitu dengan kapsyen (keterangan gambar) yang menjatuhkan maruah saya dan keluarga. Penggambaran itu dilakukan di sebuah taman terbuka yang ramai orang lalu lalang di situ, tak mungkin saya melakukan perkara sebodoh itu,” katanya memetik laporan Utusan Online.

Menurut Fara, dia sebagai penganut agama Islam tahu batasnya dan menyifatkan gambar tersebut diambil secara curi-curi dengan telefon bimbit.



“Satu saja saya pinta, tolong tunjukkan bukti kalau benar saya melakukan perkara seperti yang didakwa oleh orang itu. Saya juga sedang menyiasat perkara ini dengan pihak produksi untuk mengetahui macam mana perkara ini boleh berlaku.

“Kalau saya dapat selesaikan masalah ini dan tahu siapa yang tidak bertanggungjawab menyebarkan foto itu, saya pasti akan mengambil tindakan,” katanya lagi.

Tegas Fara juga, dia terkilan dengan fitnah yang disebarkan dan dia yakin individu yang tidak bertanggungjawab menyebarkan gambar tersebut sengaja mahu memalukannya. -Siakapkeli.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED