Translate

30 January 2014

Lisa Surihani Terasa Hati Ditanya Tentang Hamil

Lisa Surihani Terasa Hati Ditanya Tentang Hamil

Selepas pengacara Awal Ashaari berkongsi berita gembira mengenai kehamilan Scha Al-Yahya baru-baru ini, perhatian peminat seni tempatan kini mula beralih kepada pasangan selebriti popular, Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani bagi menantikan berita gembira dari pasangan ini pula.

Sudah pasti ramai yang mengharapkan pasangan romantis ini mendapat zuriat apatah lagi mereka telah mendirikan rumahtangga hampir dua tahun.

Menurut Lisa Surihani yang ditemui di Hotel Traders, KLCC pada petang Selasa, dia tidak kisah apabila peminat asyik mengajukan pertanyaan tentang kehamilannya. Namun apabila ia menyentuh kepada perkara yang lebih sensitif, pelakon filem ‘Istanbul Aku Datang’ ini mengakui terasa hati.

“Saya tidak kisah jika orang selalu bertanya bila lagi giliran saya. Tapi bila mereka mula bertanya mengenai perkara yang lebih sensitif seperti menyentuh soal yang terlalu peribadi, saya akui agak kecil hati. Kita semua tahu hakikat rezeki semuanya terletak di tangan Allah dan sedar hakikat rezeki untuk mendapat zuriat ini sudah tertulis bagi setiap orang cuma sama ada cepat atau lambat saja.

Jadi, saya tak faham kenapa mereka perlu berbuat begitu sehingga tidak menjaga hati perasaan orang lain. Sudah tentu kami teringin untuk mendapatkan zuriat dan berusaha ke arah itu, tapi perlukah kami berkongsi segala usaha yang kami lakukan kepada umum?,” ujar Lisa yang pernah meluahkan rasa kesal mengenai perkara tersebut di laman sosialnya baru-baru ini.
Susah Berlakon Dengan Zizan Razak

Dalam perkembangan lain, Lisa kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem ‘Cicakman 3’. Berkongsi mengenai pengalaman bekerja di bawah arahan suaminya, Lisa memberitahu Yusry seorang yang profesional dan dia tiada masalah bekerja dengan suaminya itu.

“Yusry sangat profesional ketika berada di set penggambaran dan tidak timbul isu ‘double standard’ walaupun saya isteri dia. Ketika di set, dia memanggil saya dengan nama watak saya iaitu Linda. Namun, ada sekali itu lucu apabila dia tersasul panggil saya sayang,” tutur Lisa sambil berkongsi cabaran berlakon dalam filem ini.

“Cabaran saya adalah apabila perlu berlakon dengan Zizan. Saya berlakon sebagai isteri dia dan karakter saya seorang yang serius. Namun, masalah saya ialah saya perlu menahan gelak apabila berlakon dengan dia. Bayangkan, tengok muka dia pun saya dah nak tergelak jadi memang susah sangat apabila ada babak dengan dia.”

Sebelum mengakhiri perbualan, Lisa turut berkongsi selepas tamat penggambaran ‘Cicakman 3’ pada Mac ini, dia akan terlibat dengan penggambaran filem arahan Osman Ali pula se. Namun, judulnya masih dirahsiakan lagi buat masa ini.

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED