Translate

27 December 2013

JOHAN ASAARI, GUNA CINTA UNTUK JADI POPULAR? LANA NORDIN AKAN TERUSKAN NIATNYA UNTUK BERUBAH!

Johan ‘Artis Hinggap’, Guna Cinta Untuk Populariti?

Johan Artis Hinggap, Guna Cinta Untuk Populariti?
‘Artis hinggap’, mungkin itulah gelaran yang paling sesuai ditujukan pada artis yang bercinta hanya untuk populariti. Selepas ‘hinggap’ sebentar dan digosipkan bercinta, kemudian artis ini putus dan ‘hinggap’ pula pada artis lain. Macam lalat pun ada, kan?
Umum tahu, sekitar penghujung bulan November yang lepas, Johan secara terang mengakui sedang bercinta dengan Lana Nordin dan berhasrat untuk memperisterikannya selepas tiga hari berkenalan secara dekat.
Pengakuan Johan ini bukan saja mengejutkan para peminat, lebih menyedihkan, Johan secara tidak langsung mengecewakan Shila Amzah yang pada ketika itu sedang hangat digosipkan bercinta dengannya.
Johan Artis Hinggap, Guna Cinta Untuk Populariti?
Lana Nordin dan Johan sudah putus cinta
Dan seperti yang sudah dijangka, namun sedikit cepat dari yang disangkakan, Johan As’ari menerusi sebuah akhbar tempatan semalam mengumumkan bahawa dia dan Lana Nordin sudah pun putus cinta.
Saya minta maaf. Keputusan ini tentu melukakan hati Lana dan keluarga. Tapi saya terpaksa buat keputusan kerana tidak mahu terus memberi harapan kepada Lana. – dipetik dari Berita Harian
Kami percaya ramai yang terkejut, dan ya, ramai juga yang sedang tersenyum sinis dengan berita ini.
Pernah mengecewakan Izreen Azminda suatu ketika dahulu, Johan kemudiannya digosipkan pula dengan pelakon popular, Nabila Huda. Namun hubungan mereka berhenti ditengah jalan dimana Johan memutuskan untuk fokus pada kariernya dahulu.
Johan Artis Hinggap, Guna Cinta Untuk Populariti?
Shila dikatakan kecewa selepas mengetahui hubungan cinta Johan & Lana
Jika pada Shila Amzah, Izreen Azminda dan juga Nabila Huda, Johan menafikan dakwaan dirinya bercinta dengan mereka dan mengakui hanya berkawan sahaja, lain pula pada isu kali ini.
Johan menerusi laporan yang sama menjelaskan bahawa keputusan yang diambil adalah disebabkan restu keluarganya.
Syurga dibawah telapak kaki ibu saya, jika pilihan saya tidak mendapat restu keluarga, saya anak derhaka. – dipetik dari Berita Harian

Niat Lana Nodin Ingin Berhijrah Tak Berubah?
Jika sebelum ini pelakon yang sering tampil dengan imej seksi, Lana Nodin menyatakan hasrat ingin berubah selepas dilamar oleh Johan As’ari, namun selepas cinta mereka terputus ramai yang tertanya-tanya sama ada Lana akan meneruskan hasratnya itu.
Ada yang beranggapan aktres tersebut mahu melupakan terus niatnya untuk menjadi muslimah yang lebih baik kerana tiada lagi Johan untuk membimbingnya.
Bagaimanapun, Lana memberitahu portal mStar Online bahawa kegagalan hubungannya dengan Johan bukan penyebab untuk dia tidak berubah. Malah akuinya, niat tersebut sudah dipasang sebelum bertemu dengan pelakon itu lagi.
Niat Lana Nodin Ingin Berhijrah Tak Berubah?
Foto terbaru Lana yang kelihatan manis di tayangan teater Bahayanya Wanita
Sebenarnya saya mahu berubah ke jalan yang diredhai Allah sebelum mengenali Johan lagi dan saya beritahu hasrat itu kepada Lisdawaty.
Jadi apabila Johan bersungguh-sungguh mahu memperisterikan saya, terus saya anggap dialah yang akan membimbing saya. Tetapi bila keadaan sudah berubah, saya tetap akan teruskan niat untuk menjadi muslimah yang baik.
Untuk pengetahuan anda, Johan telah menggemparkan peminat industri hiburan tempatan apabila berita mengenai dirinya memutuskan hubungan dengan Lana terpampang di akhbar semalam.



OHBULAN

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED